##registracija-per-facebook##
  • Valūta:
    • $ - Dolārs
    • - Zlots

Garantija un atgriešana

Garantija un preču atgriešana:

  «Jonelisirko» (AS «Dirija") ir uzņēmums, kas nodarbojas ar bērnu preču un rotaļlietu vairumtirdzniecību un mazumtirdzniecību. Šīm rotaļlietām ir sava specifika - tās var būt ar bojātu iepakojumu, tās var būt rotaļlietas, kas kādu laiku jau nogulējušas veikalu plauktos. Tāpēc rotaļlietu izvietojums iepakojumā var atšķirties no tā, kā ražotājs to iepakojis. Līdz ar to, cena arī ir salīdzinoši mazāka.

  Mūsu mērķis - uzturēt mūsu preču specifiku un visas citas funkcijas un īpašības, kas ļauj mums atšķirties no citiem rotaļlietu pārdevējiem. Mums svarīgs ir katrs klients, tapēc mēs cenšamies strādāt tā, lai pie mums atgrieztos atkal un atkal. Pirms pārdošanas katra prece tiek pārbaudīta. Ja vēlaties iegūt plašāku informāciju par oriģinālā iepakojuma stāvokli, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu: pagalba@jonelisirko.lt (lietuviešu, angļu vai krievu valodā), vai pa tālruni +370 640 30392 (lietuviešu, angļu vai krievu valodā).

  Ja jums nepatīk preces forma, krāsa, modelis, komplektācija vai izmēri, lūdzam Jūs nekavējoties sazināties ar mums rakstot uz e-pasta adresi: pagalba@jonelisirko.lt, norādot šādu informāciju:

1.pasūtījuma numuru;

2.produkta nosaukumu;

3.atgriešanas iemeslu: produkts vai iepakojums ir ticis bojāts transportēšanas laikā, vai arī produkts neatbilst pasūtītajam, vai kas cits (jākonkretizē);

4.kontaktinformāciju.

  

  Pircējam ir tiesības atcelt pirkšanas-pārdošanas līgumu, kas noslēgts ar interneta veikalu «jonelisirko.lt», paziņojot par to Pārdevējam rakstiski (pa e-pastu, informējot par vēlmi atgriezt preci ar norādīto pasūtījuma numuru), ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā no dienas, kad prece saņemta.

Pircējs var izmantot minētās tiesības tikai tad, ja prece nav bojāta vai nav mainījusi savu izskatu un komplektāciju, kādā prece tika piegādāta Pircējam, un ja prece nav tikusi lietota. Jums ir jāuzrāda pirkumu apliecinoši dokumenti.

PIEZĪME. Preces atgriešanas gadījumā piegādes izdevumi netiek atmaksāti.

  Ja prece tikusi saņemta bojāta ne Pircēja vainas dēļ - Pircējam jāpaziņo par to Pārdevējam rakstiski (pa e-pastu, norādot atgriežamo preci, bojājumu un pasūtījuma numuru), ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā no piegādes dienas. Šādā gadījumā apmainīsim bojāto preci pret nebojātu, kā arī apmaksāsim piegādes izdevumus. Ja pārbaudot preci atklāsies, ka pats Pircējs to mehāniski sabojājis, prece un preces piegādes izmaksas netiks atgrieztas.

Lai nodrošinātu netraucētu vietnes darbību, mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu pārlūkošanas pieredzi un mārketingu. Noklikšķinot uz "Es piekrītu" vai arī jūs turpināsiet pieņemt sīkdatnes pārlūkošanas laikā.
Es piekrītu Es piekrītu